De New Sales Boost

Uit onderzoek is gebleken dat jouw ‘potential’ tussen de 5 en 12 contactmomenten nodig heeft om over te gaan tot conversie. Zorgen dat je ‘top of mind’ bent is key. Dit doe je door continu in contact te zijn met je doelgroep. Wij helpen je met het neerzetten van een geïntegreerde sales- en marketingstrategie, de ‘New Sales Boost’. Tijdens dit proces helpen wij je om de juiste stappen te nemen.

Met de inzet van de New Sales Boost zorgen wij er letterlijk voor dat jouw sales en marketing een boost krijgen. Wij helpen je graag met de uitrol van dit hele proces, maar als je hulp nodig hebt bij één of slechts een aantal van deze stappen, dan is dat uiteraard ook mogelijk!

De New Sales Boost bestaat uit de volgende stappen:

STAP 1. Het doornemen van de doelstelling, doelgroep en boodschap – ‘Wat willen wij zijn, voor wie?”

STAP 2. Het toetsen van de huidige positionering en propositie

STAP 3. Het ontwikkelen van een strategisch mediaplan

STAP 4. Het produceren en redigeren van relevante, waardevolle conversiegerichte content

STAP 5. Het optuigen, analyseren, optimaliseren en rapporteren van effectieve mediacampagnes

STAP 6. Het toepassen van marketing automation om marketing en sales op elkaar af te stemmen

STAP 7. Het telefonisch opvolgen van gekwalificeerde leads

New Sales Boost – New Sales Company

Laat je gegevens achter voor een (Gratis) Brainstormsessie!

“Soms past een offline oplossing als een radiospot,  adverteren in kranten of vakbladen of ander drukwerk prima in het plan om je doelstelling te halen. Ook daarvoor kunnen wij zorgen. Ik ben benieuwd naar je wensen. Stuur mij een bericht of bel direct”

020-7165896 

Jacob Poortinga, Partner

Wij zijn actief in deze branches

Benieuwd naar wat wij zoal doen voor onze klanten? Klik op één van de onderstaande branches voor onze cases!

Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search