Telemarketing

Het doen van telefonische acquisitie wordt in de praktijk vaak als moeilijk ervaren. Soms ontbreekt de tijd. Hoe dan ook, het is niet iets wat je er even bij doet. Je moet er de juiste focus en skills voor hebben. 

Ons ervaren acquisitieteam heeft een duidelijke taak: contactmomenten maken én leads converteren naar afspraken!  Met geduld, kennis en de juiste toon zorgen onze opgeleide specialisten ervoor dat prospects op een prettige manier geinteresseerd raken. Zo zorgen wij voor kwalitatief goede afspraken.

Onderdeel van de contactstrategie

In 80% van de sales gaan 5-12 contactmomenten zitten. Wij zien telemarketing dan ook als onderdeel in de contactstrategie met de prospect. Het is de combinatie van contactmomenten via diverse mediakanalen dat zorgt voor succes.

Wij zijn een strategisch partner en gaan samen met jou de ideale klant identificeren. We kijken waar deze zich bevindt en hoe deze van prospect naar klant geconverteerd kan worden. Hierbij ondersteunen we je zowel op operationeel als strategisch niveau. We zien onszelf als verlengstuk van jouw sales- en marketingorganisatie.

Kwaliteit boven kwantiteit

Wij bellen uit jouw naam en zijn dus jouw visitekaartje. Daarom zorgen we altijd dat je precies weet op welke manier wij dat doen. We maken kwalitatieve afspraken met prospects en potentiële klanten en plannen deze op een effectieve manier in de agenda’s. De gemaakte afspraken voldoen aan minimaal drie kwaliteitseisen.

  • Beslisser
  • Behoefte
  • Budget

Door het hanteren van deze kwaliteitseisen leggen we een goede basis voor een constructief gesprek met je potentiële klant.

“Telemarketing is de afgelopen jaren erg veranderd. Wij geloven dat telefonische aquisitie een onderdeel moet zijn van de contactstrategie met de doelgroep. Onze telemarketeers zijn door de wol geverfde mensen die vanuit een pitch werken. Dat kan ook betekenen dat zij werken vanuit een marktonderzoek alvorens een afspraak te maken. Meer weten?  Stuur mij een bericht of bel direct”

020-7165896 

Thomas Brouwers – Partner

Leadopvolging

In het salesproces is het belangrijk om initiatief te nemen en te houden. Je wilt altijd de kans op een vervolgcontact benutten. Bijvoorbeeld na een conversie via een online campagne, of na een uitgebrachte offerte.

Het is belangrijk om de leads snel op te volgen. Wat blijkt: hoe langer je wacht, hoe minder groot de kans op succes. Het vereist focus en met name veel discipline. Wij zijn juist goed in snelheid en timing.

Ontbreekt het aan tijd en discipline om jouw duurverzamelde leads of offertes na te bellen? Dan laat je potentiële omzet liggen. Laat dit niet gebeuren!

Marktonderzoek

Er zijn verschillende redenen om een marktonderzoek uit te voeren. Dit kan bijvoorbeeld zijn:

  1. Sluit je propositie (nog) aan op de wensen van je doelgroep?
  2. Hoe ziet de ideale doelgroep eruit?
  3. Hoe komt je doelgroep tot een bepaalde besluitvorming?

In onze verkennende en inventariserende gesprekken halen we belangrijke informatie op die het makkelijker maakt om besluiten te nemen en (verkoop of marketing) strategieën door te ontwikkelen.

De resultaten geven je inzicht in wat er speelt bij de doelgroep, zodat je tijdens je marketing- en mediacampagnes hierop in kan spelen.

Prospectherkenning

Prospectherkenning is gericht op het efficiënt ondersteunen van Business tot Business verkoopprocessen. Deze online salestool herkent de zakelijke bezoekers op jouw website en stelt je in staat hen te analyseren op interesse en betrokkenheid.

Wij zien het bezoek van prospects aan uw website als een signaalfunctie; het zegt ons dat er een behoefte is die verder ontwikkeld kan worden. Dit is relevante informatie om de zakelijke bezoekers en organisaties gericht te benaderen.

Ook de andere bezoekers dan prospects en leads geven een belangrijk inzicht, bijvoorbeeld een klant die naar producten/diensten kijkt die zij nog niet afnemen.

Probeer Prospectherkenning nu 2 weken gratis en geheel vrijblijvend!

New Sales Boost

New Sales Company helpt u met uw gehele sales-strategie en integreert sales & marketing in één product, de New Sales Boost. Met de inzet van de New Sales Boost kunnen wij het optimale resultaat bereiken, dat voortkomt uit de synergie van de verschillende tools, gebaseerd op het creëren van contactmomenten.

MERKSTRATEGIE

Een sterke merkstrategie bestaat uit een propositie en een sterke brand mission.

LEES MEER

ONLINE MEDIA CAMPAGNES

Relevant adverteren op LinkedIn, Facebook, Instagram of Google zorgen voor relevant verkeer.

LEES MEER

CONTENT MARKETING

Wij hebben copywriters en beeldenmakers die relevante en waardevolle online content produceren.

LEES MEER

SALES TRAINING

Nieuwe skills of bijscholen, onze salestrainingen en coachingtrajecten zijn altijd op maat!

LEES MEER

TELEMARKETING

Onze New Business Specialisten zijn toppers in telefonische acquisitie en leadopvolging.

LEES MEER

MARKETING AUTOMATION

Laat de marketing- en salesafdeling slimmer samenwerken en haal meer uit je CRM systeem.

LEES MEER
New Sales Company Whitepaper

Sales- en marketingkennis

Op de hoogte blijven of wil je je blijven ontwikkelen op sales- en marketinggebied? Wij delen graag onze kennis in de vorm van een column of uitgebreider in een whitepaper.

Ja, ik wil interressant nieuws en whitepapers ontvangen. Je persoonlijke gegevens zullen veilig worden verwerkt volgens AVG richtlijnen.

Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search