TELEMARKETING

Het doen van telefonische acquisitie wordt in de praktijk vaak als moeilijk ervaren. Soms ontbreekt de tijd. Hoe dan ook, telemarketing is niet iets wat je er even bij doet. Je moet er de juiste focus en skills voor hebben. En niet onbelangrijk: doorzettingsvermogen!

Ons ervaren acquisitieteam heeft een duidelijke taak: contactmomenten maken én leads converteren naar afspraken!  Met geduld, kennis en de juiste toon zorgen onze opgeleide New Business Specialisten ervoor dat prospects op een prettige manier geïnteresseerd raken. Zo zorgen wij voor kwalitatief goede afspraken.

Telemarketing New Sales Company

ONDERDEEL VAN DE CONTACTSTRATEGIE

In 80% van de sales gaan 5-12 contactmomenten zitten. Wij zien telemarketing dan ook als onderdeel van de contactstrategie met de prospect. Het is de combinatie van contactmomenten via diverse mediakanalen dat zorgt voor succes.

Wij zijn jouw strategisch partner en identificeren samen met jou de ideale klant. We kijken waar deze zich bevindt en hoe deze van prospect naar klant geconverteerd kan worden. Hierbij ondersteunen we je zowel op operationeel als op strategisch niveau. We zien onszelf als verlengstuk van jouw sales- en marketingorganisatie.

KWALITEIT BOVEN KWANTITEIT

Wij bellen uit jouw naam en zijn dus jouw visitekaartje. Daarom zorgen we altijd dat je precies weet op welke manier wij dat doen. We maken kwalitatieve afspraken met prospects en potentiële klanten en plannen deze op een effectieve manier in de agenda’s. De gemaakte afspraken voldoen aan minimaal drie kwaliteitseisen.

  • Beslisser
  • Behoefte
  • Budget

Door het hanteren van deze kwaliteitseisen leggen we een goede basis voor een constructief gesprek met jouw potentiële klant.

MEER WETEN?

“Wij geloven dat telefonische acquisitie een belangrijk onderdeel is van de contactstrategie met de doelgroep. Onze New Business Specialisten (Team Telemarketing) zijn door de wol geverfde specialisten die een kwalitatief gesprek in een kwalitatieve afspraak converteren. Meer weten? Stuur mij een bericht of bel direct”

020-7165896 

Thomas Brouwers – Partner

MARKTONDERZOEK

Er zijn verschillende redenen om een marktonderzoek uit te voeren. Dit kan bijvoorbeeld zijn:

  1. Sluit je propositie (nog) aan op de wensen van je doelgroep?
  2. Hoe ziet de ideale doelgroep eruit?
  3. Hoe komt je doelgroep tot een bepaalde besluitvorming?

In onze verkennende en inventariserende gesprekken halen we belangrijke informatie op die het makkelijker maakt om besluiten te nemen en (sales of marketing) strategieën door te ontwikkelen.

De resultaten geven je inzicht in wat er speelt bij de doelgroep, zodat je tijdens je marketing- en mediacampagnes hierop in kan spelen.

LEADOPVOLGING

In het salesproces is het belangrijk om initiatief te nemen en te houden. Je wilt altijd de kans op een vervolgcontact benutten. Bijvoorbeeld na een conversie via een online campagne, of na een uitgebrachte offerte.

Het is belangrijk om de leads snel op te volgen. Wat blijkt: hoe langer je wacht, hoe minder groot de kans op succes. Het vereist focus en met name veel discipline. Wij zijn juist goed in snelheid en timing.

Ontbreekt het aan tijd en discipline om jouw duurverzamelde leads of offertes na te bellen? Dan laat je potentiële omzet liggen. Wij laten dit (voor jou) niet gebeuren!

PROSPECTHERKENNING

Prospectherkenning is gericht op het efficiënt ondersteunen van B2B verkoopprocessen. Deze online salestool herkent de zakelijke bezoekers op jouw website en stelt je in staat hen te analyseren op interesse en betrokkenheid.

Wij zien het bezoek van prospects aan jouw website als een signaalfunctie; het zegt ons dat er een behoefte is die verder ontwikkeld kan worden. Dit is relevante informatie om de zakelijke bezoekers en organisaties gericht te benaderen.

Ook de andere bezoekers dan prospects en leads geven een belangrijk inzicht, bijvoorbeeld een klant die naar producten/diensten kijkt die zij nog niet afnemen.

Prospectherkenning nu 2 weken gratis en geheel vrijblijvend!

Wat klanten over ons zeggen

  • "In 2017 en 2018 hebben wij plezierig met New Sales Company samengewerkt! Top club welke doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Ze gaan volledig op in je bedrijf waardoor een potentiële klant niet het gevoel krijgt een telemarketeer aan de lijn te hebben maar een professional die weet waar hij het over heeft. Aanrader!"

    Emile de Vries Salesmanager - De Meerpaal
  • "Wij werken sinds 2015 samen met New Sales Company en iedere maand krijgen wij mooie leads aangereikt. De samenwerking met New Sales Company ervaren wij als zeer prettig, flexibel, meedenkend en professioneel."

    Rick van Echtelt CEO and Founder - AG5
  • "Dit is één van de weinige buro’s die niet op basis van aantallen records maar ook op basis van kwaliteit en in een niche kan werken. Onze doelstellingen zijn behaald. Het is een prettige, open en resultaatgerichte samenwerking geweest die wij bij een volgende stap zeker weer aangaan!"

    Frank van Montfoort Manager Sales - Mobility Media
  • Sinds 2017 helpt New Sales Company ons door het verzorgen van de gehele marketing van ons bedrijf en het nabellen van leads. Vanessa Eweg is ons aanspreekpunt. Vooral het relatiebeheer en het organiseren van events is bij haar in zeer goede handen! De groeidoelstellingen voor Meerdervoort zijn erg hoog. De kracht van New Sales is in onze ogen de ‘branding’ van ons merk en het goede persoonlijke contact met prospects en klanten. Met onze ambitie ligt het verzoek aan New Sales om ook in de avonduren en op de zaterdagen belmomenten in te plannen. Dat hier welwillend op wordt gereageerd toont een goede mate van flexibiliteit en servicegerichtheid. Keep up the good work!

    Wijnand Groenen Algemeen Directeur

New Sales Boost

New Sales Company helpt met jouw gehele sales- & marketingstrategie en integreert dit in één product: de New Sales Boost. Met de inzet van de New Sales Boost kunnen wij het optimale resultaat bereiken, gebaseerd op het creëren van contactmomenten met de doelgroep. We doorlopen hiervoor de stappen: merkstrategie, content creatie, online media-inzet, sales en leadopvolging. 

MERKSTRATEGIE

Een sterke merkstrategie bestaat bij ons uit een duidelijke propositie en een sterke brand mission.

LEES MEER >

ONLINE MEDIA CAMPAGNES

Relevant adverteren op LinkedIn, Facebook, Instagram of Google zorgen voor relevant verkeer.

LEES MEER >

CONTENT CREATIE

Wij hebben copywriters en beeldenmakers die relevante en waardevolle online content produceren.

LEES MEER >

SALES TRAINING

Nieuwe skills of bijscholen, onze salestrainingen en coachingtrajecten zijn altijd op maat!

LEES MEER >

TELEMARKETING

Onze New Business Specialisten zijn toppers in telefonische acquisitie en leadopvolging.

LEES MEER >

MARKETING AUTOMATION

Laat de marketing- en salesafdeling slimmer samenwerken en haal meer uit je CRM systeem.

LEES MEER >

New Sales Company Whitepaper

Sales- en marketingkennis

Op de hoogte blijven of wil je je blijven ontwikkelen op sales- en marketinggebied? Wij delen graag onze kennis in de vorm van een column of uitgebreider in een whitepaper.

Ja, ik wil interressant nieuws en whitepapers ontvangen. Je persoonlijke gegevens zullen veilig worden verwerkt volgens AVG richtlijnen.

Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search