MERKSTRATEGIE

Techniek en internet veranderen de wereld in sneltreinvaart. Mede door de snelheid waarmee klanten hun informatie kunnen ophalen, de hoeveelheid informatie die wordt aangeboden en de enorme technologische ontwikkelingen, gaan klanten steeds anders naar de aanbieders in de markt kijken.

Dit betekent dat bedrijven hun propositie en communicatie op bijna conitinue basis moeten bijstellen om de klant te blijven boeien. Niemand ontkomt eraan. 

Daarom ontwikkelen we samen een sterke merkpositionering, die toekomst bestendig is. Dit proces leidt tot scherpe keuzes. Keuzes die nodig zijn om je merk (weer) succesvol te maken.

HOE KOMEN WE TOT EEN HELDERE MERK POSITIONERING?

In workshop-sessies ontwikkelen we gezamenlijk de positionering. Dit doen we door eerst te kijken wat de huidige positie van je merk is, om vervolgens te bepalen wat de gewenste positie is.

Wij helpen je van buiten naar binnen te kijken. Aan de hand van onderzoek bij verschillende stakeholders en voorbeelden uit de praktijk ontwikkelen we de propositie en brand mission. Geen formeel document, maar een begrijpelijk en inspirerend ‘statement’.

Op basis van deze brand mission kunnen we aan de slag met overtuigende en aantrekkelijke content en kunnen we bepalen welke mediakanalen optimaal zijn om in contact te komen met je doelgroep!

ONDERDELEN POSITIONERING

De positionering bestaat uit een onderscheidende propositie en een sterke brand mission. Onder andere de volgende onderdelen komen hierin terug:

  • Definiëren kerndoelgroep – Welke groep mensen wil je in beweging krijgen en wat zijn hun behoeftes, problemen of interesses?
  • Entry Tickets – Voordelen die een merk moet bieden om een serieuze aanbieder in de markt te zijn, maar geen onderscheidend vermogen bieden
  • De kernbelofte – Wat maakt jou als merk echt uniek en oprecht? Welke voordelen bied je als merk
“Wat wil je zijn en voor wie? Deze vraag staat centraal in alles dat ons motiveert in het werk dat wij doen en creëren voor onze clienten. Wat wil jij als merk of organisatie zijn, welke voordelen wil je bieden en wie wil je gelukkig maken en in beweging krijgen? Deze vragen zijn bepalend en dwingend voor elke onderneming en vormt de basis voor positionering en strategie ontwikkeling. Meer weten? Stuur mij een bericht of bel direct”

020-7165896 

Dirk de Koning – Strateeg

New Sales Boost

New Sales Company helpt u met uw gehele sales-strategie en integreert sales & marketing in één product, de New Sales Boost. Met de inzet van de New Sales Boost kunnen wij het optimale resultaat bereiken, dat voortkomt uit de synergie van de verschillende tools, gebaseerd op het creëren van contactmomenten.

MERKSTRATEGIE

Een sterke merkstrategie bestaat uit een propositie en een sterke brand mission.

LEES MEER

ONLINE MEDIA CAMPAGNES

Relevant adverteren op LinkedIn, Facebook, Instagram of Google zorgen voor relevant verkeer.

LEES MEER

CONTENT MARKETING

Wij hebben copywriters en beeldenmakers die relevante en waardevolle online content produceren.

LEES MEER

SALES TRAINING

Nieuwe skills of bijscholen, onze salestrainingen en coachingtrajecten zijn altijd op maat!

LEES MEER

TELEMARKETING

Onze New Business Specialisten zijn toppers in telefonische acquisitie en leadopvolging.

LEES MEER

MARKETING AUTOMATION

Laat de marketing- en salesafdeling slimmer samenwerken en haal meer uit je CRM systeem.

LEES MEER
New Sales Company Whitepaper

Sales- en marketingkennis

Op de hoogte blijven of wil je je blijven ontwikkelen op sales- en marketinggebied? New Sales Company deelt graag haar kennis in de vorm van een column of uitgebreider in een whitepaper.

Ja, ik wil interressant nieuws en whitepapers ontvangen. Je persoonlijke gegevens zullen veilig worden verwerkt volgens AVG richtlijnen.

Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search