MERKSTRATEGIE

Techniek en internet veranderen de wereld in sneltreinvaart. Mede door de snelheid waarmee klanten hun informatie kunnen ophalen, de hoeveelheid informatie die wordt aangeboden en de enorme technologische ontwikkelingen, kijken klanten steeds weer anders naar de aanbieders in de markt. Klanten zijn terecht kritisch.

Dit betekent dat bedrijven hun propositie en communicatie op bijna conitinue basis moeten bijstellen om de klant te blijven boeien. Niemand ontkomt eraan. 

Daarom ontwikkelen we samen een sterke merkstrategie, die toekomst bestendig is. Dit proces leidt tot scherpe keuzes. Keuzes die nodig zijn om je merk (weer) onderscheidend en succesvol te maken.

ONZE AANPAK

In workshop-sessies ontwikkelen we gezamenlijk de positionering. Dit doen we door eerst te kijken wat de huidige positie van je merk is, om vervolgens te bepalen wat de gewenste positie is. Wat wil je zijn, voor wie?

Wij helpen je van buiten naar binnen te kijken. Aan de hand van onderzoek bij verschillende stakeholders en voorbeelden uit de praktijk ontwikkelen we de propositie en brand mission. Geen formeel document, maar een begrijpelijk en inspirerend ‘statement’.

Op basis van deze brand mission kunnen we aan de slag met overtuigende en aantrekkelijke content en bepalen we samen welke mediakanalen optimaal zijn om in contact te komen met je doelgroep!

ONDERDELEN POSITIONERING

De positionering bestaat uit een onderscheidende propositie en een sterke brand mission. Onder andere de volgende onderdelen komen hierin terug:

  • Definiëren kerndoelgroep – Welke groep mensen wil je in beweging krijgen en wat zijn hun behoeftes, problemen of interesses?
  • Entry Tickets – Voordelen die een merk moet bieden om een serieuze aanbieder in de markt te zijn, maar geen onderscheidend vermogen bieden
  • De kernbelofte – Wat maakt jou als merk echt uniek en oprecht? Welke voordelen bied je als merk

Meer weten?

“Wat wil jij als merk of organisatie zijn, welke voordelen wil je bieden en wie wil je gelukkig maken en in beweging krijgen?” Deze vragen zijn bepalend en dwingend voor elke onderneming en vormt de basis voor positionering en strategie ontwikkeling.
Meer weten? Stuur mij een bericht of bel direct”

020-7165896 

Dirk de Koning – Business Development & Strategy

WAT KLANTEN OVER ONS ZEGGEN

  • "Onze samenwerking met New Sales Company is uitstekend. New Sales Company onderscheidt zich van andere bureaus door hun ‘hands on’-mentaliteit. Afspraken zijn afspraken en de mensen van New Sales Company zijn gedreven, hebben kennis van zaken en ‘ontzorgen’ ons."

    ROC Kop van Noord-Holland
  • "New Sales Company ontwikkelt en lanceert sinds ruim een jaar campagnes voor KNGF Geleidehonden. Het New Sales Company team doet dat professioneel en transparant. Iets extra's is nooit te veel, de kwaliteit wordt gewaarborgd in de hele keten en de communicatie verloopt zoals je het als klant verwacht.”

    Fleur Frieser-Hendriks KNGF Geleidehonden
  • "Persoonlijk, professioneel en altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Fijn om mee (samen) te werken!"

    Maarten Jeukens Het Noordbrabants Museum
  • "Wij werken ontzettend graag samen met New Sales Company. Zij helpen ons met onze tentoonstellingscampagnes online. Zij zijn goed in adviseren (waar zit je doelgroep? hoe bereik je die het best?) maar ook in het bijsturen van de campagnes (wat kan er beter en waarom?). In overzichtelijke rapportages worden de resultaten gedeeld. Daarnaast (ook niet onbelangrijk) is het een ontzettend leuke club mensen met een berg aan kennis, expertise en enthousiasme! Kortom: wij zijn zeer tevreden als klant!"

    Elise Jacobs Museum Het Valkhof
  • Sinds 2017 helpt New Sales Company ons door het verzorgen van de gehele marketing van ons bedrijf en het nabellen van leads. Vanessa Eweg is ons aanspreekpunt. Vooral het relatiebeheer en het organiseren van events is bij haar in zeer goede handen! De groeidoelstellingen voor Meerdervoort zijn erg hoog. De kracht van New Sales is in onze ogen de ‘branding’ van ons merk en het goede persoonlijke contact met prospects en klanten. Met onze ambitie ligt het verzoek aan New Sales om ook in de avonduren en op de zaterdagen belmomenten in te plannen. Dat hier welwillend op wordt gereageerd toont een goede mate van flexibiliteit en servicegerichtheid. Keep up the good work!

    Wijnand Groenen Algemeen Directeur

New Sales Boost

New Sales Company helpt met jouw gehele sales- & marketingstrategie en integreert dit in één product: de New Sales Boost. Met de inzet van de New Sales Boost kunnen wij het optimale resultaat bereiken, gebaseerd op het creëren van contactmomenten met de doelgroep. We doorlopen hiervoor de stappen: merkstrategie, content creatie, online media-inzet, sales en leadopvolging. 

MERKSTRATEGIE

Een sterke merkstrategie bestaat bij ons uit een duidelijke propositie en een sterke brand mission.

LEES MEER >

ONLINE MEDIA CAMPAGNES

Relevant adverteren op LinkedIn, Facebook, Instagram of Google zorgen voor relevant verkeer.

LEES MEER >

CONTENT CREATIE

Wij hebben copywriters en beeldenmakers die relevante en waardevolle online content produceren.

LEES MEER >

SALES TRAINING

Nieuwe skills of bijscholen, onze salestrainingen en coachingtrajecten zijn altijd op maat!

LEES MEER >

TELEMARKETING

Onze New Business Specialisten zijn toppers in telefonische acquisitie en leadopvolging.

LEES MEER >

MARKETING AUTOMATION

Laat de marketing- en salesafdeling slimmer samenwerken en haal meer uit je CRM systeem.

LEES MEER >

New Sales Company Whitepaper

Sales- en marketingkennis

Op de hoogte blijven of wil je je blijven ontwikkelen op sales- en marketinggebied? New Sales Company deelt graag haar kennis in de vorm van een column of uitgebreider in een whitepaper.

Ja, ik wil interressant nieuws en whitepapers ontvangen. Je persoonlijke gegevens zullen veilig worden verwerkt volgens AVG richtlijnen.

Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search