POSITIONERING

Merken moeten uniek, relevant en motiverend zijn. Anders hebben ze geen waarde voor de doelgroep. Bij de positionering van het merk kijken we gezamenlijk naar de functionele en emotionele redenen die de doelgroep heeft om voor jouw merk te kiezen. We duiken in het brein (perceptie) van de doelgroep en gaan op zoek naar de (gewenste) reputatie van het merk. 

Zo ontwikkelen we samen een sterke positionering die toekomstbestendig is. Dit proces leidt tot scherpe keuzes. Keuzes die nodig zijn om je merk (weer) onderscheidend en succesvol te maken.

ONZE AANPAK

In workshop-sessies ontwikkelen we gezamenlijk de positionering het merk. Dit doen we door eerst te kijken wat de huidige positie van het merk is, om vervolgens te bepalen wat de gewenste positie is. Wat wil je zijn, voor wie? Dat is de centrale vraag. De positionering van het merk bestaat uit een onderscheidende propositie en een sterke brand mission.

Onder andere de volgende onderdelen komen hierin terug:

  • Definiëren kerndoelgroep – Welke groep mensen wil je in beweging krijgen en wat zijn hun behoeftes, problemen of interesses?
  • Entry Tickets – Voordelen die een merk moet bieden om een serieuze aanbieder in de markt te zijn, maar geen onderscheidend vermogen bieden
  • De kernbelofte – Wat maakt jouw merk echt uniek en oprecht? Welke voordelen bied je als merk?

KLANTCASE RIJKSMUSEUM MUIDERSLOT

Rijksmuseum Muiderslot wil haar unieke positie en propositie verder uitbouwen. De uitdaging is om een propositie te ontwikkelen die ervoor zorgt dat de huidige doelgroep van Rijksmuseum Muiderslot nog steeds blijft komen, maar er wel voor zorgt dat ook een nieuwe doelgroep zich aangetrokken voelt tot het kasteel.
Lees meer…

Meer weten?

“Wat wil jij als merk of organisatie uitstralen, welke voordelen wil je bieden en wie wil je gelukkig maken?”
Meer weten? Stuur mij een bericht of bel direct”

020-7165896 

Dirk de Koning – Business Development & Strategy

WAT KLANTEN OVER ONS ZEGGEN

  • "Onze samenwerking met New Sales Company is uitstekend. New Sales Company onderscheidt zich van andere bureaus door hun ‘hands on’-mentaliteit. Afspraken zijn afspraken en de mensen van New Sales Company zijn gedreven, hebben kennis van zaken en ‘ontzorgen’ ons."

    ROC Kop van Noord-Holland
  • "New Sales Company ontwikkelt en lanceert sinds ruim een jaar campagnes voor KNGF Geleidehonden. Het New Sales Company team doet dat professioneel en transparant. Iets extra's is nooit te veel, de kwaliteit wordt gewaarborgd in de hele keten en de communicatie verloopt zoals je het als klant verwacht.”

    Fleur Frieser-Hendriks KNGF Geleidehonden
  • "Persoonlijk, professioneel en altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Fijn om mee (samen) te werken!"

    Maarten Jeukens Het Noordbrabants Museum
  • "Wij werken ontzettend graag samen met New Sales Company. Zij helpen ons met onze tentoonstellingscampagnes online. Zij zijn goed in adviseren (waar zit je doelgroep? hoe bereik je die het best?) maar ook in het bijsturen van de campagnes (wat kan er beter en waarom?). In overzichtelijke rapportages worden de resultaten gedeeld. Daarnaast (ook niet onbelangrijk) is het een ontzettend leuke club mensen met een berg aan kennis, expertise en enthousiasme! Kortom: wij zijn zeer tevreden als klant!"

    Elise Jacobs Museum Het Valkhof
  • "Sinds 2017 helpt New Sales Company ons door het verzorgen van de gehele marketing van ons bedrijf en het nabellen van leads. Vanessa Eweg is ons aanspreekpunt. Vooral het relatiebeheer en het organiseren van events is bij haar in zeer goede handen! De groeidoelstellingen voor Meerdervoort zijn erg hoog. De kracht van New Sales is in onze ogen de ‘branding’ van ons merk en het goede persoonlijke contact met prospects en klanten. Met onze ambitie ligt het verzoek aan New Sales om ook in de avonduren en op de zaterdagen belmomenten in te plannen. Dat hier welwillend op wordt gereageerd toont een goede mate van flexibiliteit en servicegerichtheid. Keep up the good work!"

    Wijnand Groenen Algemeen Directeur

Wat doen wij

Als full service marketing media bureau helpen wij je bij de ontwikkeling en uitvoer van een strategisch (online) mediaplan.

We doorlopen hiervoor de volgende stappen:

STAP 1: STRATEGIE

Voor het behalen van jouw doelstellingen bedenken we een strategie die past bij jouw merk en jouw doelgroep.

LEES MEER >

STAP 2: WAARDEVOLLE CONTENT

We produceren onderscheidende, (online) media-uitingen in de vorm van tekst, beeld en geluid

LEES MEER >

STAP 3: (ONLINE) MEDIA CAMPAGNES

We tuigen (online) mediacampagnes op en optimaliseren ze voor het beste resultaat (branding, traffic, conversie).

LEES MEER >

Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search