(ONLINE) MEDIA

Je hebt een doordachte merkstrategie ontwikkeld en je wilt nu contactmomenten opbouwen met je doelgroep. Dat doe je door te bepalen welk verhaal je (met wie) wilt delen en welke vorm van content je in wilt zetten tijdens je (online) marketing campagne. 

Vervolgens ga je aan de slag met het selecteren van de mediakanalen. Oftewel, waar bevinden jouw potentiele klanten zich? Online, maar ook offline. 

Uit onderzoek is gebleken dat jouw ‘potential’ tussen de 5 en 12 contactmomenten nodig heeft om over te gaan tot een conversie. Een goede mix van mediakanalen is dus noodzakelijk om die hoeveelheid contactmomenten met je doelgroep te creëren.

Het bepalen van je mediakanalen

Afhankelijk van je doelstellingen en doelgroep bepalen we welke kanalen geschikt zijn voor je marketing campagne. Wij denken graag met je mee en organiseren per campagne een brainstormsessie om te bepalen via welke kanalen we jouw doelgroep het beste kunnen bereiken en wanneer. Online media kunnen bijvoorbeeld uitstekend worden geïntegreerd met ‘offline’ kanalen.

Hieronder een overzicht van alle mediakanalen die wij in kunnen zetten om effectief en doelgericht jouw doelgroep te verleiden en bereiken:

“Soms past een offline oplossing als een radiospot,  adverteren in kranten of vakbladen of ander drukwerk prima in het plan om je doelstelling te halen. Ook daarvoor kunnen wij zorgen. Ik ben benieuwd naar je wensen. Stuur mij een bericht of bel direct”

020-7165896 

Jacob Poortinga – Partner

Wij zorgen voor het beste resultaat

Na het bepalen van de juiste mediastrategie zorgen we voor de beste media-inkoop. We analyseren de resultaten en sturen onze specialisten de campagne tijdig bij om het beste resultaat te halen. Natuurlijk houden we je realtime op de hoogte met begrijpelijke rapportages en nemen we deze persoonlijk met je door.

Het resultaat is een uitgekiende, crossmediale (online) marketing campagne die maximale waarde en beleving biedt. En daarmee maximale conversie.

WAT KLANTEN OVER ONS ZEGGEN

  • "Dit is één van de weinige buro’s die niet op basis van aantallen records maar ook op basis van kwaliteit en in een niche kan werken. Onze doelstellingen zijn behaald. Het is een prettige, open en resultaatgerichte samenwerking geweest die wij bij een volgende stap zeker weer aangaan!"

    Frank van Montfoort Manager Sales - Mobility Media
  • "Onze samenwerking met New Sales Company is uitstekend. New Sales Company onderscheidt zich van andere bureaus door hun ‘hands on’-mentaliteit. Afspraken zijn afspraken en de mensen van New Sales Company zijn gedreven, hebben kennis van zaken en ‘ontzorgen’ ons."

    ROC Kop van Noord-Holland
  • "Fijn, informeel contact met professionele medewerkers die me altijd weer weten te verrassen met de nieuwste trends en mogelijkheden."

    Anne Karsbergen Gemeente Oud-Beijerland
  • "New Sales Company ontwikkelt en lanceert sinds ruim een jaar campagnes voor KNGF Geleidehonden. Het New Sales Company team doet dat professioneel en transparant. Iets extra's is nooit te veel, de kwaliteit wordt gewaarborgd in de hele keten en de communicatie verloopt zoals je het als klant verwacht.”

    Fleur Frieser-Hendriks KNGF Geleidehonden
  • "Fijne partij om mee samen te werken op het gebied van display advertising. Erg persoonlijk en ongedwongen klantcontact en goede campagnes die we met elkaar steeds beter maken."

    Leonie de Groot DEEN Supermarkten
  • "Leuke, jonge, enthousiaste online specialisten. Schakelen snel met de klant en zijn flexibel. Wij zijn hartstikke tevreden!"

    Erwin Hymer Group Nederland
  • "Persoonlijk, professioneel en altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Fijn om mee (samen) te werken!"

    Maarten Jeukens Het Noordbrabants Museum
  • "Wij werken ontzettend graag samen met New Sales Company. Zij helpen ons met onze tentoonstellingscampagnes online. Zij zijn goed in adviseren (waar zit je doelgroep? hoe bereik je die het best?) maar ook in het bijsturen van de campagnes (wat kan er beter en waarom?). In overzichtelijke rapportages worden de resultaten gedeeld. Daarnaast (ook niet onbelangrijk) is het een ontzettend leuke club mensen met een berg aan kennis, expertise en enthousiasme! Kortom: wij zijn zeer tevreden als klant!"

    Elise Jacobs Museum Het Valkhof
  • “New Sales Company is gevraagd om mee te denken over de online zichtbaarheid van Nieuwbouwkompas Soesterberg. De medewerkers zijn vriendelijk, accuraat en snel in het oppakken van dit soort campagnes, daarbij is de terugkoppeling helder en frequent. Wij zijn erg tevreden en aarzelen zeker niet om in de toekomst vaker zaken te doen met New Sales Company.”

    Nathalie van Hofwegen Nieuwbouwkompas Soesterberg
  • "Het team van New Sales Company is erg betrokken bij zijn klant en bij de diverse campagnes. Het is fijn en snel schakelen, wat we met de drukte van onze tentoonstellingen erg waarderen. Daarnaast stoppen de medewerkers veel moeite in het uitzoeken en beantwoorden van je vragen, het verduidelijken van de resultaten en het meedenken over volgende campagnes."

    Carlijn Oldenkotte PR, Marketing en Communicatie
  • "Sinds 2017 helpt New Sales Company ons door het verzorgen van de gehele marketing van ons bedrijf en het nabellen van leads. Vanessa Eweg is ons aanspreekpunt. Vooral het relatiebeheer en het organiseren van events is bij haar in zeer goede handen! De groeidoelstellingen voor Meerdervoort zijn erg hoog. De kracht van New Sales is in onze ogen de ‘branding’ van ons merk en het goede persoonlijke contact met prospects en klanten. Met onze ambitie ligt het verzoek aan New Sales om ook in de avonduren en op de zaterdagen belmomenten in te plannen. Dat hier welwillend op wordt gereageerd toont een goede mate van flexibiliteit en servicegerichtheid. Keep up the good work!"

    Wijnand Groenen Algemeen Directeur
  • "Aanrader! In het bijzonder voor kleinere organisaties die niet alle online specialismen zelf in huis hebben en ontzorgd willen worden. Dat doet New Sales Company op een zeer professionele en prettige manier: goede resultaten, korte lijntjes en ze doen wat ze beloven!"

    Agnes De Jong Communicatie - Stichting Gorinchem Citymarketing
  • "Fijne samenwerking, goede resultaten en heel belangrijk: de nieuwe kennis wordt gedeeld en uitgebreid toegelicht, zodat een volgend project nóg succesvoller kan worden neergezet. Een echte win-win situatie."

    Anita Almasi Marketing & Communicatie Adviseur, Rijksmuseum Boerhaave

Wat doen wij

Als full service marketing media bureau helpen wij je bij de ontwikkeling en uitvoer van een strategisch (online) mediaplan.

We doorlopen hiervoor de volgende stappen:

STAP 1: STRATEGIE

Voor het behalen van jouw doelstellingen bedenken we een strategie die past bij jouw merk en jouw doelgroep.

LEES MEER >

STAP 2: WAARDEVOLLE CONTENT

We produceren onderscheidende, (online) media-uitingen in de vorm van tekst, beeld en geluid

LEES MEER >

STAP 3: (ONLINE) MEDIA CAMPAGNES

We tuigen (online) mediacampagnes op en optimaliseren ze voor het beste resultaat (branding, traffic, conversie).

LEES MEER >

MERKSTRATEGIE

Een sterke merkstrategie bestaat bij ons uit een duidelijke propositie en een sterke brand mission.

LEES MEER >

ONLINE MEDIA CAMPAGNES

Relevant adverteren op LinkedIn, Facebook, Instagram of Google zorgen voor relevant verkeer.

LEES MEER >

CONTENT CREATIE

Wij hebben copywriters en beeldenmakers die relevante en waardevolle online content produceren.

LEES MEER >

SALES TRAINING

Nieuwe skills of bijscholen, onze salestrainingen en coachingtrajecten zijn altijd op maat!

LEES MEER >

TELEMARKETING

Onze New Business Specialisten zijn toppers in telefonische acquisitie en leadopvolging.

LEES MEER >

MARKETING AUTOMATION

Laat de marketing- en salesafdeling slimmer samenwerken en haal meer uit je CRM systeem.

LEES MEER >

New Sales Company Whitepaper

Sales- en marketingkennis

Op de hoogte blijven of wil je je blijven ontwikkelen op sales- en marketinggebied? Wij delen graag onze kennis in de vorm van een column of uitgebreider in een whitepaper.

[contact-form-7 404 "Not Found"]
Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search