Rondetafelgesprekken

Kennis is er om te delen en vermenigvuldigen! Althans, dat vinden wij!
Met alle strategische-, online-, sales- & marketingkennis die wij in huis hebben, zijn wij vorig jaar de rondetafelgesprekken gestart.
Wij nemen de lead, maar iedereen is gelijk aan de ronde tafel 😉. Daarom delen niet alleen wij onze kennis, maar zorgen wij ervoor dat de deelnemers ook kennis & ervaring met elkaar uitwisselen.

Een leuke, leerzame en vooral interactieve sessie, waarna je met een goed gevoel, veel energie en een groter netwerk de deur uit loopt.

Benieuwd naar zo’n sessie? Meld je dan nu aan!
In verband met gelimiteerde zitplaatsen raden wij je aan je zo snel mogelijk aan te melden.

Volgende rondetafelgesprek: Merkpositionering & Strategie
Donderdag 16 mei
Dirk de Koning

Een Business Developer & Strateeg in hart en nieren. Op donderdag 16 mei stelt hij zijn kennis en ervaring ter beschikking om met jou te sparren over jouw merk en de strategie die daarbij hoort. “Voor wie wil jij er zijn?” Dat is één van de eerste vragen die Dirk je stelt tijdens een strategische sessie. Bereid je alvast voor op een enerverende middag!

Kalender rondetafelgesprekken

 

Datum Onderwerp
donderdag 16 mei 2019 Merkpositionering en -strategie
donderdag 4 juli 2019 Programmatic Advertising
donderdag 19 sep 2019 Influencer Marketing by @Mariafranciska 
donderdag 14 nov 2019 Telemarketing: koude acquisitie/leadopvolging
donderdag 16 jan 2020 Smartphone fotografie & Mobile Advertising
donderdag 12 mrt 2020 Marketing Automation

Reserveer nu alvast een plek:

Datum rondertafelgesprek:
16-05-201904-07-201919-09-201914-11-201916-01-202012-03-2020

Volgende rondetafelgesprekken

Donderdag 16 mei 2019
Merkpositionering en -strategie

Tijdens het gesprek worden op een logische en heldere manier begrippen als ‘Positionering’ en ‘Strategie’ behandeld en toegelicht. Het thema is: ‘Als je niet weet waar je staat, weet je nooit waar je naartoe moet bewegen’.

Donderdag 4 juli 2019
Programmatic Advertising

De termen ‘programmatic advertising’, ‘realtime bidding’ en ‘geautomatiseerd online adverteren’ zijn voor ons termen die we dagelijks gebruiken, maar wat is het? Wat kun je ermee en hoe effectief is het? Waar gaan er op 4 juli 2019 dieper op in!

Donderdag 19 september 2019
Influencer Marketing by @Mariafranciska 

Een Influencer workshop door een echte influencer. @mariafranciska heeft ruim 150.000 volgers op Instagram en heeft vele Influencer campagnes gedaan voor een aantal aansprekende merken. Benieuwd hoe Marion te werk gaat en hoe zij ervoor zorgt dat merken zich via haar onderscheiden? Leer het tijdens haar sessie ‘Influencer Marketing’ Schrijf je nu in voor 19 september 2019.

Donderdag 14 november 2019
Telemarketing: koude acquisitie/leadopvolging 

Koude acquisitie is dood! Telemarketing is lastig en heeft geen bestaansrecht meer. Is dit nou zo of… kun je er nog steeds resultaat mee halen? We geven je op 14 november graag tips over hoe je succesvol telemarketing in kunt zetten en wat de belangrijkste Do’s en Dont’s zijn! Deze sessie is voornamelijk voor klanten met een B2B strategie/propositie. Schrijf je nu alvast in!

Donderdag 16 januari 2020
Smartphone fotografie & Mobile Advertising 

Met de nieuwste smartphones kun je de mooiste foto’s maken, maar welke techniek gebruik je en wat moet je nou juist niet doen bij het maken van professionele smartphonefoto’s? En welke bewerkingsapps zijn hot en welke not? Welke foto’s werken goed? En welke juist niet? Leer hierover meer op donderdag 16 januari 2020.

Donderdag 12 maart 2020
Marketing Automation 

Hoe meet je het resultaat uit je marketingcampagnes en hoe behaal je meer rendement? Wie marketing Automation goed inzet haalt significant meer resultaat uit elke inspanning! Benieuwd naar hoe je dit doet? Donderdag 12 maart hebben wij het antwoord voor je!

content

Contentcreatie (feb 2019)

Het eerste rondetafelgesprek van 2019 vond plaats in De Tinfabriek in Naarden.Albrecht Haan en Jacob Poortinga namen de aanwezigen mee in de wereld van contentcreatie en contentstrategie. Oftewel; hoe krijg je de juiste reclameboodschap, via de juiste media, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep? En welke stappen doorloop je hierbij?

Aan de hand van treffende praktijkvoorbeelden en interactie met de deelnemers werd duidelijk wat je als communicatie wel en met name juist niet moet doen.

Het was een leerzame sessie, waarin duidelijk naar voren kwam hoe belangrijk het is om in het begin van het proces voor jezelf duidelijk te krijgen: wat ben je en voor wie? En dat je scherpe keuzes moet maken op welke manier (in termen van uitstraling en identiteit) je jouw boodschap gaat vertellen.

rondetafelgesprek new sales company

Social media (nov 2018)

Het rondetafelgesprek op 22 november vond plaats in Het Arsenaal in Naarden Vesting. Dit keer stond ‘Social media strategie’ centraal. Specialisten Daphne Kesler en Marion aan ’t Goor, spraken over het op de juiste manier inzetten van social media.

Tijdens de sessie kwamen het inzetten van zowel organische als geadverteerde posts op Instagram en Facebook aan bod. Daarnaast werd er gesproken over het gebruik van LinkedIn als bedrijf en zo de employer brand verder te ontwikkelen.

Na afloop van het rondetafelgesprek vond er een borrel plaats waarbij extra vragen gesteld konden worden aan Daphne en Marion en konden de aanwezigen samen evalueren over het rondetafelgesprek.

rondetafelgesprek new sales company

Merkstrategie (sep 2018)

Het rondetafelgesprek over Strategie vond plaats op 27 september in de Ridderzaal van het Muiderslot. Onder begeleiding van onze strateeg Dirk de Koning werd er gesproken over het ontwikkelen van een merkstrategie.

Dirk nam de zaal mee in de wereld van positionering en strategie. Wat wil ik zijn voor wie? Een vraag die voor ieder bedrijf enorm van belang is.

De diversiteit van de verschillende bedrijven zorgde voor een leuke interactie binnen de groep, waardoor gemeenschappelijke uitdagingen naar voren kwamen en werden besproken. Het was een geslaagde en leerzame avond.

rondetafelgesprek new sales company

Marketing Automation (jul 2018)

Tekst Marketing Automation

Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search