Rondetafelgesprekken

Rondetafelgesprekken New Sales Company

Eens in de twee maanden organiseren wij een rondetafelgesprek. Tijdens dit gesprek zijn onze klanten en relaties uitgenodigd en aanwezig. Bij elk rondetafelgesprek staat er een onderwerp centraal waar wij kennis en ervaringen over delen.

Ons doel hierbij is het delen van onze expertise van onze specialisten, samen met onze klanten en relaties sparren over het desbetreffende onderwerp en de ervaringen hierbij. Hier krijgen wij veel energie van en wij hebben gemerkt dat dit ook voor de aanwezigen geldt.

Volgende rondetafelgesprek: 7 februari

Het volgende rondetafelgesprek vindt plaats op donderdag 7 februari 2019. Dit keer gaan we het hebben over ‘content’. Meer informatie volgt… 

  • 26 juli 2018: Marketing Automation
  • 27 september 2018: Strategie
  • 22 november 2018: Social media
  • 7 februari 2019: Content

Social media

Het rondetafelgesprek op 22 november vond plaats in Het Arsenaal in Naarden Vesting. Dit keer stond ‘Social media strategie’ centraal. Specialisten Daphne Kesler en Marion aan ’t Goor, spraken over het op de juiste manier inzetten van social media.

Tijdens de sessie kwamen het inzetten van zowel organische als geadverteerde posts op Instagram en Facebook aan bod. Daarnaast werd er gesproken over het gebruik van LinkedIn als bedrijf en zo de employer brand verder te ontwikkelen.

Na afloop van het rondetafelgesprek vond er een borrel plaats waarbij extra vragen gesteld konden worden aan Daphne en Marion en konden de aanwezigen samen evalueren over het rondetafelgesprek.

Strategie

Het rondetafelgesprek over Strategie vond plaats op 27 september in de Ridderzaal van het Muiderslot. Onder begeleiding van onze strateeg Dirk de Koning werd er gesproken over het ontwikkelen van een merkstrategie.

Dirk nam de zaal mee in de wereld van positionering en strategie. Wat wil ik zijn voor wie? Een vraag die voor ieder bedrijf enorm van belang is.

De diversiteit van de verschillende bedrijven zorgde voor een leuke interactie binnen de groep, waardoor gemeenschappelijke uitdagingen naar voren kwamen en werden besproken. Het was een geslaagde en leerzame avond. 

Marketing Automation

Tekst Marketing Automation