Rondetafelgesprek

Rondetafelgesprek: donderdag 22 november 2018

Tijdens dit rondetafelgesprek gaan we het hebben over ‘social media strategie’. Deze zal plaatsvinden in het Arsenaal Restaurants gelegen in het prachtige Naarden vesting op donderdag 22 november van 15:00 uur tot 17:30 uur.

Tijdens deze sessie zal duidelijk worden hoe jij nieuwe klanten bereikt en wat de doelstellingen zijn voor jouw social media kanalen. Post jij op elk kanaal hetzelfde of heeft elk platform een andere doelstelling?

In deze middag word je uitgedaagd om jezelf te verplaatsen in jouw doelgroep, zodat je weet welke content aanspreekt. Je leert dus denken vanuit de consument in plaats van het bedrijf.

Wat houdt het in?

Duik de diepte in met onze social media specialisten Marion en Daphne.

In de workshop leer je:

  • hoe LinkedIn, Facebook en Instagram effectief ingezet kunnen worden als social media marketingkanaal;
  • wat het verschil is tussen organisch posten en adverteren;
  • wanneer een campagne succesvol is;
  • wat het belang is van goede content;
  • hoe je een campagne inricht op LinkedIn, Facebook en Instagram.

Locatie: Arsenaal Restaurants

Adres: Kooltjesbuurt 1, 1411 RZ Naarden

Datum & Tijd: donderdag 22 november 2018, van 15:00 – 17:30 uur

Sprekers: Marion aan ’t Goor & Daphne Kesler

Prijs: klanten New Sales Company; kosteloos, andere belangstellenden; € 99,–

Schrijf je hier in!

De locatie

Naarden is een van de best bewaarde vestingsteden van Europa en vooral beroemd om zijn unieke stervorm. Arsenaal is vanwege de ligging, de historische panden en de omgeving met recht een heel bijzondere locatie. Het Arsenaal is een voormalige wapenopslag uit 1728. Dat zie je terug in de architectuur, de verschillende historische elementen en bijzondere details.

Kom je ook?

De middag zal worden gepresenteerd door onze social media specialisten Daphne Kesler en Marion aan ’t Goor.

Beiden hebben ze ervaring in de online wereld opgedaan door voor bijna 100 klanten social media campagnes uit te voeren en de adviserende rol aan te nemen.

De online wereld is nog jong, maar onze specialisten hebben al veel ervaring omdat zij voor veel verschillende bedrijven werken. Hierdoor weten zij welke factoren nodig zijn om een succesvolle campagne te draaien.

Meld je snel aan want VOL=VOL.

Programma

1 Content (organisch vs. advertisements)

Organisch: Inrichten van de bedrijfspagina, waar moet je op letten? Welke content moet je gebruiken en hoe richt je jouw kanalen in?

Advertisement: Hoe zien de advertenties eruit, wat zijn de triggerpoints en hoe spreek je de doelgroep aan? Voor welke kanalen kies je om een doelstelling te kunnen bereiken?

2 Social Advertising – LinkedIn

Dieper in de materie, wat gebeurt er aan de achterkant? Hoe richt je een campagne in?

Wat werkt wel, wat werkt niet en wat is nou eigenlijk een goede benchmark?

3 Social Advertising – Facebook en Instagram:

Andere doelgroepen om te bereiken, dus andere targeting opties. Waarom zou je Facebook en Instagram wel of niet inzetten? Volwaardig of retargeting? Voordelen en nadelen van de kanalen.

4 Aan de slag

Opdracht: beschrijf jouw doelgroep door middel van de segmentatie van LinkedIn, Facebook en Instagram.