Rondetafelgesprek

Rondetafelgesprek: donderdag 7 februari 2019

Tijdens dit rondetafelgesprek gaan we het hebben over Content. Deze zal plaatsvinden in de Tinfabriek in Naarden op Donderdag 7 februari 2019 van 15:00 tot 17:30.

Om je als bedrijf te kunnen onderscheiden van de rest, is het belangrijk om je vaker en opvallender te profileren. Hierbij moet er goed worden nagedacht over wat er gecommuniceerd moet worden en in welke vorm. Tijdens dit rondetafelgesprek gaan we dieper in op de verschillende manieren om content naar buiten te brengen en waar je op moet letten. Je leert de gouden regels in content creatie en helpen je op weg met de content strategie.

Locatie: De Tinfabriek

Adres: Amsterdamsestraatweg 5, 1411 AW Naarden

Datum & Tijd: donderdag 7 februari 2019, van 15:00 – 17:30 uur

Sprekers: Albrecht de Haan en Jacob Poortinga

Prijs: klanten New Sales Company; kosteloos, andere belangstellenden; €99,-

Schrijf je hier in!

De locatie

Vergaderen tussen de auto’s!

De uit 1956 stammende Tinfabriek is tot halverwege vorig jaar in productie geweest. Het unieke monumentale pand is onlangs verbouwd door autodealer Willem Jan van der Burg tot een inspirerende ontmoetingsplek waar mensen graag willen verblijven, met een duurzame kijk op morgen. Met de toepassing van de meest duurzame innovaties wordt De Tinfabriek gecertificeerd als BREEAM-NL In-Use Excellent. Een eervolle onderscheiding die Het Rijksmuseum als eerste in Nederland in ontvangst mocht nemen.

Kom je ook?

De middag zal worden gepresenteerd door Albrecht Haan en Jacob Poortinga.

Albrecht Haan is eigenaar van mediaproductiekantoor Studio QKLQ. Al ruim 10 jaar is Albrecht verantwoordelijk voor de productie van audio- en videoreclame en verzorgt zijn bedrijf de vormgeving voor jaarlijks honderden online (video)banners in opdracht van New Sales Company. Daarnaast is hij actief als voiceover voor verscheidende mediaproducties en produceert hij muziek en sounddesign. Tijdens het rondetafelgesprek zal Albrecht ingaan op de ‘do’s and dont’s’ tijdens de productie van content. Daarnaast kan hij vragen beantwoorden met betrekking tot creatieve beslissingen bij het opzetten van een campagne.

Meld je snel aan want VOL=VOL.

Programma

1 Communicatiespiraal

Allereerst focussen we ons op de communicatiespiraal: bedrijven doen steeds meer aan communicatie, waardoor de doelgroep wordt bedolven onder commerciële signalen.

2 Contentstrategie

De communicatiespiraal pakken we door naar de contentstrategie. Wat voor content ga je maken voor wie?

3 Voorbeelden

Aan de hand van deze contentstrategie gaan we in op voorbeelden uit de praktijk.

4 Vertalen naar media 

Hoe vertalen we deze voorbeelden naar de verschillende media?