Rondetafelgesprek: Merkpositionering & Strategie

Tijdens het rondetafelgesprek worden op een logische en heldere wijze begrippen als ‘merkpositionering’ en ‘strategie’ behandeld en toegelicht. Het thema is: ‘Als je niet weet waar je staat, weet je nooit waar je naar toe moet bewegen’.

Het gesprek vindt plaats in het mooie Bussum, bij Hotel NH Bussum – Jan Tabak van 15:00 – 17:00, met aansluitend een borrel.

Praktische informatie

  • Locatie: Hotel NH Bussum Jan Tabak
  • Datum & Tijd: donderdag 16 mei 2019, van 15:00 – 17:00 uur, met aansluitend een borrel!
  • Adres: Amersfoortsestraatweg 27 – 1401 CV Bussum
  • Sprekers: Dirk de Koning
  • Prijs: klanten New Sales Company kosteloos*, andere belangstellenden; €99,-*

Meld je snel aan!   (VOL = VOL)

*GRATIS annuleren tot 7 dagen vóór het event, anders € 50,- administratiekosten

Maak kennis met de spreker

Strateeg Dirk de Koning

Dit rondetafelgesprek wordt gepresenteerd door onze Business Developer & Strateeg Dirk de Koning. Dirk heeft jarenlange ervaring in de Marketing & Communicatie industrie en heeft vervolgens zijn eigen bedrijf opgericht gespecialiseerd in positionering en branding. Na de verkoop hiervan is Dirk zijn eigen weg gaan bewandelen in (internationale) strategische marketing en heeft zich daarna gefocust op business development.

Programma rondetafelgesprek

1 Huidige positionering
Op een logische en heldere wijze worden begrippen als positionering en strategie behandeld en toegelicht. Deze onderwerpen gelden als startpunt voor het ontwikkelen van content.

2 Kernpropositie & doelgroep
Wat is ons onderscheidend vermogen en wat maakt ons uniek? Wie willen wij in beweging krijgen? Deze vragen staan centraal bij de formulering van de kernpropositie & kerndoelgroep.

3 Brand Mission
In de Brand Mission leggen wij alle elementen van jouw merk of organisatie vast die bepalend zijn voor de wijze waarop de buitenwereld (jouw doelgroep of stakeholders) je merk of organisatie dient te ervaren. Deze Brand Mission wordt samengevat op een A4-tje.

4 Aan het werk
Tijdens de sessie gaan wij aan de slag met een aantal (praktijk)voorbeelden waarvoor wij de Brand Mission, of delen ervan, gaan invullen. Gezamenlijk, in overleg. Van buiten naar binnen, outside-in.

nhjantabak
Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search