Van Abbemuseum

Social Media, Display Advertising en prettysocial media heeft gezorgd dat Van Abbemuseum meer bekendheid heeft gekregen meer bekendheid voor de tentoonstellingen en meer naamsbekendheid voor het [...]

Theater de Leest

Theater de Leest wilde meer kaarten verkopen via online kanalen en is druk bezig met het online ontwikkelen van de mogelijkheden. Door Display Advertising en Social Media zijn we samen de [...]

AED360

AED360 heeft gedurende de lancering van haar nieuwe AED defibrillator getracht officiele AED trainers binnen de UK te bereiken. NSC heeft hierin strategisch meegedacht om deze kleine groep mensen [...]

Het Rijksmuseum

Voor het Rijksmuseum hebben wij een campagne gedraaid op prettysocial media. Het doel was om de ‘Lang leve Rembrandt’ campagne te boosten. Iedereen die creatief is kon kunst aanleveren met de [...]

Vitesse

De ondersteuning heeft als doel om nieuw partners/sponsors te realiseren voor Vitesse. Door de integratie van online media, zoals LinkedIn en Prospectherkenning met het afsprakencentrum kwamen we [...]

Muiderslot

Het Muiderslot wenst haar unieke positie -en propositie verder uit te bouwen. Dit hebben we gerealiseerd middels een uitgebreid onderzoek naar de huidige positionering en het ontwikkelen van een [...]

page 1 of 2
Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search