High Tea 2019 – Museum Marketing

Op donderdag 7 november 2019 organiseerde New Sales Company een high tea voor alle brandmanagers/marketeers in de Museum-branche.

Het doel van de high tea was het delen en verspreiden van kennis in de branche en dit is gerealiseerd.

De high tea hebben we opgebouwd op basis van twee hoofdonderwerpen. Namelijk hoe bereik je een nieuwe doelgroep en waar vind je een nieuwe doelgroep. Deze problemen zijn behandeld aan de hand van twee presentaties over merkstrategie en influencer marketing.

Nathalie

Lieve allemaal, ontzettend bedankt voor jullie enthousiasme tijdens de high tea van afgelopen donderdag. Wij vonden het een fantastische sessie en kunnen spreken van een succes. Op naar de volgende high tea.

Om elkaar niet uit het oog te verliezen en kennis met elkaar te blijven delen is een groepsapp opgericht. Deze is puur en alleen voor kennis over (online) marketing, actualiteiten in de marketing en in de museumbranche, interessante artikelen en tips & tricks om elkaar verder te helpen.

Wij zullen jullie blijven voorzien van nieuwe ontwikkelingen maar voel je natuurlijk zelf ook vrij om knelpunten, vraagstukken en tips te delen in deze app.

Wat vonden de deelnemers?

Joods Cultureel Kwartier | Cijfer: 9
Super georganiseerd. Goede content. Goede balans netwerken & Content. Fijne deelnemers.

Tropenmuseum | Cijfer: 8
Insteek op merkniveau erg interessant. Instagram fijn. Hands on en praktisch. Fijn om samen te zijn met collega’s uit het veld.

Nederlands Openlucht Museum | Cijfer: 9
Leuke en veelzijdige bijeenkomst en presentatie. Interessante en actuele onderwerpen.

High Tea 2020: Wat wil jij?

Wij zijn druk bezig met het plannen van een volgende High Tea.

Laat je stem horen en geef via onderstaande formulier aan welke onderwerpen voor jou het meest relevant zijn.

Even brainstromen?

Laat je gegevens hieronder achter. Wij zorgen voor een Marketing- of Salesspecialist om je gedachten mee te wisselen.

Start typing and press Enter to search