Rondetafelgesprek Programmatic Advertising

Helaas… Dit rondetafelgesprek is al geweest.
Bekijk hier de actuele agenda!

Datum: 04/07/2019

Het rondetafelgesprek op donderdag 4 juli aanstaande gaat over ‘programmatic advertising’, ‘realtime bidding’ en ‘geautomatiseerd online adverteren’ en vindt plaats in de keuken van het prachtige Kasteel Groeneveld!

De keuken is op zich al een bezoekje waard, want hier werden in de jaren 50 de eerste afleveringen van de TV-serie Swiebertje opgenomen. In de keuken van Saartje geven we je graag meer inzicht in onze keuken, namelijk die van online adverteren!

Het gesprek wordt geleid door Jacob Poortinga en Richard Sweep (zie onder). Tijdens het gesprek komen de termen ‘programmatic advertising’, ‘realtime bidding’ en ‘geautomatiseerd online adverteren’ aan bod. Termen die wij dagelijks gebruiken, maar wat is het? Wat kun je ermee en hoe effectief is het?

Wil je nog even kennis en inzichten opdoen vlak voor de zomervakantie?

Pak dan nu je kans en schrijf je in!

MAAK KENNIS MET DE SPREKERS!

Jacob Poortinga & Richard Sweep

Jacob adviseert als managing partner onze klanten op het gebied van Mediastrategie. Samen met onze klanten maakt hij plannen voor een ideale contactstrategie met de doelgroep.

Richard is sinds 2001 actief in online advertising en zit ruim 10 jaar aan de knoppen van RTB platformen als Adscience. Hij tuigt mediacampagnes op analyseert, stuurt bij en maakt de rapportages.

PROGRAMMA RONDETAFELGESPREK

Onderdeel 1: Het Landschap 
Wat betekenen de termen ‘programmatic advertising’, ‘realtime bidding’ en ‘geautomatiseerd online adverteren’ en waar komt het vandaan?

Onderdeel 2: Toepassingen  Programmatic
Programmatic verandert de media-buying-strategie. Wat zijn de voordelen? Zoals het verzamelen en het doormeten van je data. En hoe ver kun je gaan? Denk aan location-based, time-based, weather-based.

Onderdeel 3: Voorbeelden succescases 
10 jaar online adverteren campagnes brengt ons heel veel leuke en interessante praktijkvoorbeelden. We nemen een aantal aansprekende cases met je door!

Onderdeel 4: Wat is de toekomst van online?
Nu al kunnen we programmatic inzetten voor ‘Outdoor’ reclame, video, radio, spotify en TV, waar ligt de toekomst van het online adverteren?

Rondetafelgesprek Programmatic Advertising