Sales Training en coaching

Geef je sales een boost door de kwaliteit van salesteams te verhogen

Foto: EagleNobleFoto

Sales training - New Sales Company

Door sales training en coaching kun je de kwaliteit van salesteams verhogen en sales weer een boost geven. Dit gebeurt op gebied van ‘houding & gedrag’ of ‘kennis & vaardigheden’. Maar wat is de juiste houding en wat zijn de juiste salesvaardigheden in een veranderende wereld waarin klanten steeds kritischer worden? En hoe leer je het juiste gedrag of de juiste vaardigheden aan? Hoe zorg je ervoor dat jouw verkopers deze houding en vaardigheden blijven hebben, zodat het resultaat structureel hoger wordt?

Wij bieden specialistische coaching- en trainingstrajecten aan. Al onze trainingen, worden in overleg op maat gemaakt. Normaliter voor groepen van 10 tot 15 personen maar ook voor kleinere groepen of individuele coaching bieden wij effectieve trajecten. Naast onze trajecten voor het commerciële bedrijfsleven bieden wij ook trajecten aan die speciaal zijn toegespitst op de uitdagingen in het snel veranderende landschap van gemeenten en overheid.

Onze trainingen bestaan altijd uit: Analyse, Theorie en Praktijk. Dit betekent gedegen assessments, trainingen op ‘kennis & vaardigheden’ en daarna de focus op ‘houding & gedrag’.

Training overzicht

Wij verzorgen onder andere teamtrainingen, verkooptrainingen, management trainingen en communicatietrainingen. En zelfs de trainer kan worden getraind. Onderstaand een kort overzicht van trainingen die wij op maat kunnen aanbieden.

Communicatietraining
Geschikt voor het verbeteren van communicatieve skills. Het effect van verbaal en non-verbaal met elkaar communiceren. Wat is communicatie? En hoe zorg je ervoor dat de juiste boodschap over komt. Zowel bij externe als interne communicatie.

Acquisitietraining
Onze trainers kunnen niet alleen de theorie van goed klantcontact uitleggen, maar daarnaast kunnen zij na de training ook gewoon samen met jouw medewerkers lekker beginnen met telemarketing. Zowel koude acquisitie als bestaande klanten bellen om cross- en/of upsell te doen.

Verkooptraining
‘Geef klanten niet wat ze vragen maar wat ze nodig hebben’, maar hoe pak je dit aan? Tijdens de training worden gesprekstechnieken zoals AIDA en LSD behandeld. We trainen wat je moet doen in de verschillende fases van sales.

Gesprekstechnieken
Welke technieken gebruik je tijdens een effectief sollicitatiegesprek? De kracht van goed luisteren & de angst voor de stilte.

Effectief leidinggeven
Wat is situationeel leidinggeven en wanneer pas je dit toe? Wat is effectief leiderschap? Ben je als manager een supermedewerker die alles (beter) moet kunnen? Deze training geeft rust en ruimte om bezig te zijn met motiveren in plaats van met aansturen.

Motiveren en inspireren
De letterlijke betekenis van motiveren is; “bemoedigen of energie geven aan… “ Doe wat ik zeg OF doe wat ik doe. Gemotiveerd zijn is geen competentie maar een ‘state of mind’! In deze training besteden we aandacht aan hoe jij als leidinggevende een inspirerend voorbeeld kunt zijn en welke tools je kunt inzetten om jouw medewerkers te motiveren.

New Sales Company - Thomas Brouwers

Meer weten?

Thomas - Managing Partner

“Wij geloven niet in een traditionele klant- bureau relatie, maar in het zijn van een business partner. Het realiseren van doelstellingen en het gezamenlijk succesvol zijn staat centraal. Meer weten? Bel of mail mij gerust!”

FAVORITE CHOCOLATE
Milk Meets Dark & Red Velvet (ontdek het verhaal)