Positionering

Foto: EagleNobleFoto

Positionering - New Sales Company
new sales company merkstrategie

Uniek, relevant en motiverend. Dat is de kracht van een sterk merk. Bij de positionering van het merk kijken we gezamenlijk naar de functionele en emotionele redenen die de doelgroep heeft om voor jouw merk te kiezen. We duiken in het brein van de doelgroep en gaan op zoek naar de gewenste reputatie van het merk. Zo ontwikkelen we samen een sterke positionering die toekomstbestendig is.

Onze Aanpak

In workshops ontwikkelen we gezamenlijk de positionering van het merk. Dit doen we door eerst te kijken wat de huidige positie van het merk is, om vervolgens te bepalen wat de gewenste positie is. Wat wil je zijn, voor wie? Dat is de centrale vraag. Samen kijken we naar de kansen in de markt en in jouw regio.

De positionering van het merk bestaat uit een onderscheidende propositie en een sterke brand mission. Onder andere de volgende onderdelen komen hierin terug:

1. Doelgroep

Welke groep mensen wil je in beweging krijgen en wat zijn hun behoeftes, problemen of interesses?

2. Entry tickets

Voordelen die een merk moet bieden om een serieuze aanbieder in de markt te zijn, maar geen onderscheidend vermogen bieden

3. De kernbelofte

Wat maakt jouw merk echt uniek en oprecht? Welke voordelen bied je als merk?

New Sales Company - Jacob Poortinga

Meer weten?

Jacob - Managing Partner

“Jouw doelstellingen behalen, daar doen wij het voor. Om dit te bereiken is het key je merk- en verkoopdoelstellingen op elkaar aan te laten sluiten. En laat dit nou net onze specialiteit zijn. Meer weten? Bel of mail mij gerust!”

FAVORITE CHOCOLATE
Cookie dough & crispy cookie (ontdek het verhaal)