Marketing Automation

new sales company marketing automation

Als marketingafdeling werk je tegenwoordig met tientallen applicaties voor elk marketingonderdeel. Een marketingpakket kan er bijvoorbeeld gemakkelijk zo uit zien. Je hebt een:

  • App voor e-mailmarketing
  • App voor CRM
  • App voor social media beheer
  • App voor landingspagina’s
  • App voor webformulieren

Het resultaat van al deze verschillende applicaties is dat je overal gefragmenteerde data en overzichten hebt staan.

Jouw doelgroep bereiken op een effectieve manier. Always on of in een campagne. Wij zijn specialist in het ontwikkelen van resultaatgerichte on- en offline marketingcampagnes met een verhaal. Onze specialisten weten waar een effectieve marketingcampagne aan moet voldoen en hoe je de campagne technisch goed inricht. 

De behaalde resultaten worden door ons geanalyseerd, waarna de campagne wordt bijgestuurd om het resultaat nog verder te verhogen. Natuurlijk houden onze accountmanagers je realtime op de hoogte met begrijpelijke rapportages en nemen deze persoonlijk met je door.

Zo komen wij tot een campagne die maximale waarde en beleving biedt voor jouw merk. Het beste resultaat, daar gaan we voor.

Alles in één overzichtelijk systeem

Eén van de doelen van jouw marketingafdeling is om alle data die wordt verzameld via deze applicaties met elkaar te verbinden. Maar hoe doe je dit zonder dat je het overzicht verliest?

Met een Marketing Automation systeem integreer je deze applicaties in één overzichtelijk systeem, waardoor je alle data onder één dak hebt en gemakkelijk overzichten kan uitdraaien en rapporteren. Je hoeft hierdoor geen individuele abonnementen meer af te sluiten en meerdere apps te begrijpen.

Met Marketing Automation weet je wat je potentiële klant op het internet doet en waar hij behoefte aan heeft. Je kunt alle informatie over jouw leads op één centrale plaats opslaan en monitoren. Ongeacht de campagne waar de lead vandaan komt (via LinkedIn campagne, e-mailmarketing, Google, of een vakbeurs).

Het voordeel is dat je weet hoe succesvol de campagne is – wat zijn de kosten en wat heeft het aan potentiële waarde opgeleverd – en dat je de klant kunt analyseren op gedrag en hier automatisch op inspelen.

Jouw boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon

Met Marketing Automation zorg je ervoor dat de lead op het juiste moment met de juiste boodschap wordt benaderd. Met als resultaat betere conversiecijfers. Je geeft de leads een score op basis van betrokkenheid, bijvoorbeeld wanneer ze op je website komen, een e-maillink aanklikken of wanneer ze een bericht op jouw social kanalen liken. Je stelt vooraf een workflow in zodat het juiste vervolgcontact ontstaat.

Via de uitgebreide e-mailmodule kun je door dynamische instellingen te gebruiken je e-mails zo opstellen dat je gepersonaliseerde content verstuurt. Daarnaast kun je door middel van ‘after-click tracking‘ je lead blijven volgen wanneer hij bijvoorbeeld terug komt op je website.

New Sales Company - Robin van Tilburg

Meer weten?

Robin - Marketing Coördinator

Sinds 2012 van onschatbare waarde voor New Sales Company. Verantwoordelijk voor onze Interne Marketing en ook telemarketing expert en multi inzetbaar. Ook bij de klant. Van alle markten thuis en stabiele factor binnen New Sales Company.

FAVORITE CHOCOLATE
Milk Meets Dark en The Egg Bar