Leadgeneratie

Geef je sales een boost met slimme marketing!

Je wilt dat de salesafdeling voldoende leads heeft, maar het moet wel rendement opleveren. Dit doe je door in te zetten op kwalitatieve leadgeneratie. Met onze opgebouwde kennis en ervaring weten wij wat werkt én wat niet werkt. Natuurlijk kunnen wij jou van A t/m Z (oftewel van stap 1 tot 6) helpen wanneer je leadgeneratie wilt uitbesteden. Wij zorgen voor het beste resultaat dat past bij jouw doelstellingen en budget.

Ben jij aan het oriënteren om je leadgeneratie uit te besteden? Beantwoord deze 9 belangrijke vragen op ons briefingsformulier.

Leadgeneratie levert verschillende soorten leads op

Bij effectieve leadgeneratie draait het om de juiste verhouding tussen kwantiteit en kwaliteit. Niet elke verzamelde lead wilt direct iets bij jou kopen. We onderscheiden leads dan ook in:

  • Sales Qualified Leads (SQL)
  • Marketing Qualified Leads (MQL)

Sales Qualified Leads zijn klaar om opgevolgd te worden door het salesteam. Dit zijn bijvoorbeeld offerte-aanvragen, of meer-informatie-aanvragen op je website.

Een goed voorbeeld van een Marketing Qualified Lead is een ‘whitepaper download’. De meeste mensen downloaden een whitepaper, omdat ze behoefte hebben aan informatie. De aankoop volgt vaak pas later in het aankoopproces. Dit betekent echter niet dat deze lead niet waardevol is. Iedere lead die je genereert verdient het om zorgvuldig opgevolgd te worden. De strategie is echter wel verschillend dan bij een Sales Qualified Leads. In plaats van direct te bellen kun je deze leads bijvoorbeeld eerste ‘opwarmen’ met een geautomatiseerde e-mailflow.

Met deze middelen genereren we jouw leads

Leadgeneratie vindt steeds vaker online plaats. Het kan echter ook plaatsvinden via de post (direct mailings), telefoon (koud bellen), of op een evenement (bijvoorbeeld een vakbeurs). Aan de hand van jouw doelgroep en doelstellingen maken wij een strategie op maat.

Dit zijn de middelen die we daarvoor inzetten.

Retargeting

Retargeting (of remarketing) is iets wat elke organisatie aan moet hebben staan. Zo blijf je top of mind bij een groep die al geïnteresseerd is..
Lees meer >>

Google Ads

Vindbaar zijn in Google is een must voor iedere organisatie. Wij helpen met het optimaliseren van jouw Google Ads campagnes.
Lees meer >>

Facebook en Instagram Ads

Facebook en Instagram zijn ideaal om in te zetten voor leadgeneratie. Voor het creëren van effectieve Ads heb je ervaring en vaardigheden nodig.
Lees meer >>

LinkedIn Ads

LinkedIn is hét social media kanaal voor business tot business leadcampagnes. Laat het inrichten en optimaliseren aan onze experts over.
Lees meer >>

prettysocial media

Meer engagement, een hogere CTR en nóg betere conversiepercentages. Ook internationaal kunnen wij jouw doelgroep bereiken.
Lees meer >>

Partnercontent

Maak gebruik van het bereik van onze partners in de vorm van een advertorial, een mix tussen redactionele content en een advertentie.
Lees meer >>

Marketing Automation

Leads ‘opwarmen’ met een geautomatiseerde e-mailflow. Wij helpen bij het opzetten van de strategie, uitvoer en optimalisatie.
Lees meer >>

Leadopvolging

Heb je geïnvesteerd in een warme, concrete lead en wil je deze nu omzetten in een afspraak of een sale? Wij volgen jouw leads snel en professioneel op.
Lees meer >>

Prospectherkenning

Ben jij benieuwd welke bedrijven een bezoekje aan jouw website brengen? Dan is Prospectherkenning de juiste online tool voor jou!
Lees meer >>

New Sales Company - Nathalie Hagenstein

Meer weten?

Nathalie - Sales Manager

“Jouw doelgroep bereiken, is wat wij doen. Vooral in de branches cultuur, non-profit, overheid en automotive hebben wij net dat beetje extra branchekennis die wij meenemen in een online campagne. Meer weten? Bel of mail mij gerust!”

FAVORITE CHOCOLATE
Milk Meets Dark & White Meets Milk (ontdek het verhaal)