Inbound Marketing

De basis voor een effectieve groeistrategie.

Inbound marketing draait om op een duurzame manier nieuwe klanten aan te trekken middels de pull strategie. Oftewel je richt je proces zo in dat jouw kopers uit zichzelf naar jou toekomen. Inbound marketing bij New Sales Company draait op 3 pijlers die samen een vliegwiel vormen:

  1. Aantrekken van leads en prospects
  2. Activeren van prospects en klanten
  3. Creëren van ambassadeurs

New Sales Company - Inbound marketing flyweel HubspotAantrekken van leads en prospects

In deze tijd zijn mensen zélf op zoek naar informatie. Meestal gebeurt dit online. Wij zorgen ervoor dat jij vindbaar bent als mensen op zoek gaan. Dit doen we door content te maken. Zo verschijn jij bovenaan in de zoekresultaten van Google. Hier pluk je op lange termijn de vruchten van, aangezien jouw content blijft bestaan.

Activeren van prospects en klanten

Naast het aantrekken van leads en prospects zorgen wij met inbound marketing ook voor activatie van prospects en klanten. Dit doen we door persoonlijke contactmomenten in te bouwen. Dat kan online (bijvoorbeeld via social media of email) of via een telefonisch contactmoment.

Creëren van ambassadeurs

Het creëren van ambassadeurs is één van de belangrijkste pijlers binnen inbound marketing. Tevreden klanten zorgen namelijk voor nieuwe klanten. Ze creëren een vliegwiel. Het is dan ook belangrijk dat we gezamenlijk tevreden klanten creëren en dit in onze marketingstrategie opnemen. Bekijk de vliegwiel strategie in de video van Hubspot.


De tools die we inzetten om jouw inbound marketing strategie vorm te geven zijn:

    • Het creëren van blogs/artikelen
    • Het toepassen van Search Engine Optimization (SEO)
    • Het maken van conversiegerichte landingspagina’s
    • Het inzetten van advertising
    • Het klaarzetten van email workflows
    • Het inrichten van CRM
    • Het beheren van social media

 

New Sales Company - Nathalie Hagenstein

Meer weten?

Nathalie - Sales Manager

“Jouw doelgroep bereiken, is wat wij doen. Vooral in de branches cultuur, non-profit, overheid en automotive hebben wij net dat beetje extra branchekennis die wij meenemen in een online campagne. Meer weten? Bel of mail mij gerust!”

FAVORITE CHOCOLATE
Milk Meets Dark & White Meets Milk (ontdek het verhaal)