Digitale buitenreclame
Digital out of home

Digitale buitenreclame - New Sales Company
new sales company digitale buitenreclame

Steeds meer traditionele reclamezuilen worden vervangen door digitale schermen. Abri’s langs de weg, op het station, langs de snelweg, in winkelcentra en zelfs bij het tankstation. Het grote voordeel van digitale buitenreclame is dat je als adverteerder opvallende, vaak bewegende advertenties kunt vertonen met hogere opvalwaarde. 

Onze Aanpak

Voor de inzet van digitale buitenreclame geldt: zoveel mogelijk herhalen gedurende de zo relevant mogelijke tijdstippen en locaties. Je kunt digitale buitenreclame gemakkelijk afstemmen op je andere online mediakanalen, zoals (digitale) radio, display advertising, social advertising. Dit kan zowel landelijk als regionaal.

Inspelen op locatie, tijd of weer

De inkoop van deze digitale reclameposities doen wij via ‘realtime bidding’.  Hierdoor kunnen we de campagne realtime bijsturen en gemakkelijk inspelen op bijvoorbeeld:

  1. Locatie (location based content);
  2. Specifieke tijden (spitstijden, bepaalde uren van de dag);
  3. Specifieke weersomstandigheden (vorst, hitte, storm, voorjaar etc.);
  4. Evenementen of actualiteiten

Voordelen van digitale buitenreclame

✔ Flexibele campagnes door realtime bidding
✔ Bereik strategisch de massa
✔ Meer opvalwaarde door bewegende advertenties
✔ Uitgebreide & transparante rapportages

New Sales Company - Jacob Poortinga

Meer weten?

Jacob - Managing Partner

“Jouw doelstellingen behalen, daar doen wij het voor. Om dit te bereiken is het key je merk- en verkoopdoelstellingen op elkaar aan te laten sluiten. En laat dit nou net onze specialiteit zijn. Meer weten? Bel of mail mij gerust!”

FAVORITE CHOCOLATE
Cookie dough & crispy cookie (ontdek het verhaal)