Campagnestrategie: effectieve contactmomenten met je doelgroep

Foto: EagleNobleFoto

Campagnestrategie - New Sales Company
new sales company media kanalen

Bij het ontwikkelen van een campagnestrategie zorgen we dat je doelstellingen vertaald worden naar effectieve contactmomenten met je doelgroep. We werken dit uit in een concreet mediaplan, waarin we vastleggen met welke middelen we jouw doelstellingen zullen behalen.

Onze Aanpak

Bij een strategisch mediaplan gaat het om het juiste verhaal, via de juiste kanalen en op het juiste moment bij de doelgroep krijgen. Wij weten precies waar jouw doelgroep zich (online) bevindt en hoe we ze het beste kunnen bereiken. Gezamenlijk doorlopen we de volgende stappen:

1. De basis

Voordat we starten met het uitvoeren van de strategie en het mediaplan, moet eerst de basis op orde zijn. De website en social mediakanalen moeten staan. En de propositie moet terugkomen op de kanalen voor herkenbaarheid.
Meer over de basis op orde >>

2. Onderzoek

Om pas echt te meten of je strategie effect heeft gehad op naamsbekendheid en branding, moet je onderzoek doen. Een 0-meting voor en een 1-meting na je campagne.

3. Mediaplan

Op basis van jouw doelstellingen en doelgroep worden de mediakanalen geselecteerd en op elkaar afgestemd. Zo behalen we een optimale resultaat.
Meer over mediaplan >>

New Sales Company - Jacob Poortinga

Meer weten?

Jacob - Managing Partner

“Jouw doelstellingen behalen, daar doen wij het voor. Om dit te bereiken is het key je merk- en verkoopdoelstellingen op elkaar aan te laten sluiten. En laat dit nou net onze specialiteit zijn. Meer weten? Bel of mail mij gerust!”

FAVORITE CHOCOLATE
Cookie dough & crispy cookie (ontdek het verhaal)