Een always on campagne om top of mind te blijven voor Dekkerautogroep

Automotive case

Hoe zorg je dat je de eerste bent aan wie gedacht wordt bij het zoeken naar een (lease)auto. Dekker Autogroep – de officiële Forddealer – vroeg het ons.

De vraag

Altijd zichtbaar zijn bij de juiste doelgroep op het juiste moment. En deze online zichtbaarheid uiteindelijk omzetten naar traffic naar de website en conversie. Een vraag die precies past in het straatje van New Sales Company.

Aanpak en Resultaten

We kozen voor een ‘always on’ campagne, waarbij websitebezoekers geretarget werden. Zo blijf je top of mind bij een groep die al geïnteresseerd is. De campagne had een looptijd van april 2019 t/m januari 2020.

Met de display retargetingcampagne hebben we in 1,5 maand 131 websitebezoekers gerealiseerd. En van die 131 bezoekers bekeken er 36 de prijslijst. Een mooie score!

  • Bezoekers op de website in 1,5 maand 131
  • Conversies 36
New Sales Company - Nathalie Hagenstein

Meer weten?

Nathalie - Sales Manager

“Jouw doelgroep bereiken, is wat wij doen. Vooral in de branches cultuur, non-profit, overheid en automotive hebben wij net dat beetje extra branchekennis die wij meenemen in een online campagne. Meer weten? Bel of mail mij gerust!”

FAVORITE CHOCOLATE
Milk Meets Dark & White Meets Milk