​Retargeting

Contactmomenten vormen de kern van ons acquisitietraject. Een van de marketing tools die dat ondersteunt is retargeting, de inzet van online banners. Met retargeting creëert u een nieuw contactmoment met uw doelgroep en leidt u bezoekers opnieuw terug naar uw website. Door herhaaldelijk de bezoeker te benaderen met de banner blijft uw organisatie ‘on top of mind’ en zal de bezoeker sneller tot actie overgaan.

ZICHTBAAR

Zichtbaarheid en naamsbekendheid heeft altijd positieve invloed op sales. Door uitsluitend bezoekers en daarmee potentieel geïnteresseerden uw advertenties te tonen, adverteert u zeer gericht. Naamsbekendheid, traffic en conversies worden hiermee ondersteunt.

MEETBAAR

Online is meetbaar, ook in het geval van retargeting is dat een belangrijk voordeel. Uw banners worden getoond aan de bezoekers van uw website, met het doel terugkerend bezoek te genereren en conversie op uw website te bevorderen. Wij maken geheel inzichtelijk waar de banners worden uitgeleverd en daarmee dus ook op welke websites uw doelgroep zich bevindt. Hiermee doet u informatie op over waar uw doelgroep zich online bevindt. Een extra kans om, via de inzet van bannering, uw doelgroep te bereiken.