Online Sales & Marketingtools

Marketing en sales zijn nauw met elkaar verbonden. De marketingactiviteiten van een organisatie leggen de basis voor het doen van sales. Daar waar Marketing zich focust op een breed publiek is Sales het creëren van persoonlijke contactmomenten én behoefte. Het doen van de juiste marketingactiviteiten zorgt ervoor dat het verkopen makkelijker wordt.

​Dit is makkelijker gezegd dan gedaan, want hoe richt je nu eigenlijk een salesfunnel optimaal in? Naast het doen van telefonische acquisitie zet New Sales Company een aantal sales- en marketingkanalen in om de salesfunnel optimaal te maken. En optimaal is wat ons betreft: op het juiste moment, de juiste boodschap. Door de inzet van deze online tools wordt de behoefte exact in kaart gebracht, geanalyseerd en vertaald naar een waardevol contactmoment.

“A man who stops advertising to save money, is like a man who stops a clock to save time” – Henry Ford

PROSPECTHERKENNING

Prospectherkenning, een online salestool, herkent de zakelijke bezoekers op uw websites en stelt u in staat hen te analyseren op interesse en betrokkenheid.
Wij zien het bezoek van prospects aan uw website als een signaalfunctie; het zegt ons dat er een behoefte is die verder ontwikkeld kan worden. Door Prospectherkenning te gebruiken maakt u uw sales- en marketingmix compleet; Meer Leads, Meer Omzet!​

​meer over prospectherkenning

ADVERTEREN OP LINKEDIN

Om de zakelijke doelgroep te bereiken is adverteren op LinkedIn een erg geschikt kanaal. De inzet van een gesponsorde update is een zeer effectieve manier om gericht een specifieke zakelijke en/of zakelijk georiënteerde doelgroep te bereiken. ​

​meer over adverteren op linkedin

MARKETING AUTOMATION

De marketingafdeling en salesafdeling binnen een organisatie streven vaak naar hetzelfde einddoel, namelijk het genereren van (new) business. Ze zijn nauw met elkaar verbonden. Daar waar Marketing zich focust op een breed publiek is Sales het creëren van persoonlijke contactmomenten én behoefte. Wij hebben marketing en sales geïntegreerd in één geautomatiseerd systeem: Sharpspring.​

​meer over marketing automation

RETARGETING

Zichtbaarheid en naamsbekendheid heeft altijd een positieve invloed op sales. Door bij prospects ‘on top of mind’ te zijn én te blijven neemt de kans op conversie toe.
Een ideale manier om hieraan invulling te geven is retargeting. Uw banners worden vertoond op websites waar de bezoeker zich bevindt. Hiermee creëert u een nieuw contactmoment met uw doelgroep en leidt u bezoekers opnieuw terug naar uw website. ​

​meer over retargeting

QUICKSCAN

Onze visie is dat met een goed werkende website de resultaten positief worden beïnvloed. Een goede website verleidt potentiële klanten en wordt tevens goed gevonden in zoekmachines. Het zorgt ervoor dat de bezoeker tot actie over gaat. De QuickScan is een snelle en goedkope manier om te analyseren hoe de ‘klantreis’ verloopt voor uw potentiële klanten.

​meer over onze quickscan