New Sales Boost

Sales is méér dan alleen het doen van acquisitie en het voeren van salesgesprekken. New Sales Company helpt u met uw gehele sales-strategie en integreert sales & marketing in één product, de New Sales Boost. Met de inzet van de New Sales Boost kunnen wij het optimale resultaat bereiken, dat voortkomt uit de synergie van de verschillende tools, gebaseerd op het creëren van contactmomenten. Hierdoor leggen we een goede basis voor een concrete behoefte en zorgen we ervoor dat u met de beslisser aan tafel komt.

AFSPRAKENCENTRUM

De kern van New Sales Company wordt gevormd door het afsprakencentrum waar acquisiteurs worden ingezet met het doel afspraken in te plannen met prospects en potentiële klanten. De afspraken dienen hierbij te voldoen aan de drie kwaliteitseisen;

  • Behoefte
  • Beslisser
  • Budget

meer over ons afsprakencentrum

SALESCOACHING

Van lead naar afspraak, van afspraak tot klant; dat is ons gezamenlijk doel! Op het moment dat onze acquisiteur een afspraak heeft ingepland start een volgende fase van het salestraject.
​Om ervoor te zorgen dat ook deze fase optimaal verloopt ondersteunen wij uw accountmanager(s) met training on the job. Dit doen wij door onze salescoach mee te laten gaan op afspraak of begeleiding te bieden bij het daadwerkelijk “closen”.

meer over coaching & training

PROSPECTHERKENNING

Prospectherkenning, onze online salestool, herkent de zakelijke bezoekers op uw website en stelt u in staat hen te analyseren op interesse en betrokkenheid.
Wij zien het bezoek van prospects aan uw website als een signaalfunctie; het zegt ons dat er een behoefte is die verder ontwikkeld kan worden.Door Prospectherkenning te gebruiken maakt u uw sales- en marketingmix compleet; meer leads, meer omzet!

meer over prospectherkenning

MARKETING AUTOMATION

De marketingafdeling en salesafdeling binnen een organisatie streven vaak naar hetzelfde einddoel, namelijk het genereren van (new) business. Ze zijn nauw met elkaar verbonden. Daar waar Marketing zich focust op een breed publiek is Sales het creëren van persoonlijke contactmomenten én behoefte. Wij hebben marketing en sales geïntegreerd in één geautomatiseerd systeem: Sharpspring.​

​meer over marketing automation

RETARGETING

Zichtbaarheid en naamsbekendheid heeft altijd positieve invloed op sales. Door bij prospects ‘on top of mind’ te zijn én te blijven neemt de kans op conversie toe.
Een ideale manier om hieraan invulling te geven is retargeting. Uw banners worden vertoond op websites waar de bezoeker zich bevindt. Hiermee creëert u een nieuw contactmoment met uw doelgroep en leidt u bezoekers opnieuw terug naar uw website.

meer over retargeting

LINKEDIN

Om de juiste doelgroep te bereiken, welke zich bevindt op de zakelijke markt is LinkedIn een uitermate geschikt kanaal. De inzet van een gesponsorde update is een zeer effectieve manier om een specifieke zakelijke doelgroep te bereiken. Uw doelgroep kan gesegmenteerd worden op basis van branche, grootte organisatie (FTE), functietitel en/of senioriteitsniveau.

meer over linkedin