L1nda

KWALITATIEVE AFSPRAKEN & SALESFUNNEL INRICHTEN

AANLEIDING

L1nda is ontstaan in 2013, en heeft New Sales Company benaderd in haar groeifase. Om de groei extra kracht bij te zetten en te kunnen behouden heeft zij ondersteuning gevraagd bij het opzetten van haar acquisitieteam. Belangrijke onderdelen zijn de selectie en sollicitatieprocedures van medewerkers, structuur en strategie.

L1NDA is de meest gebruiksvriendelijke personeelsplanner, die door het plannen leuk te maken niet alleen de bedrijfsefficiëntie verhoogt, maar ook de sfeer binnen het team verbetert.

L1NDA is een personeelsoplossing die perfect aansluit op het gebruik in bijvoorbeeld een restaurant, hotel of café.

DOELSTELLING

Het opzetten van een succesvol acquisitie traject, zowel met behulp van het afsprakencentrum om direct afspraken te realiseren als het uiteindelijk opzetten van een interne acquisitie afdeling binnen de organisatie L1NDA.

Onze oplossing

De samenwerking tussen L1NDA en New Sales Company is dan ook gestart op basis van coaching en training. Waarbij New Sales Company ondersteuning heeft geboden bij de selectieprocedure van acquisitiemedewerkers om hen vervolgens verder te begeleiden d.m.v. acquisitietraining en coaching op houding & gedrag.

Later is tevens de ondersteuning vanuit het afsprakencentrum vorm gegeven om ook de accountmanagers te voorzien van afspraken. De ondersteuning in het creëren van new business is daarmee ook op een directe manier vorm gegeven.

De kwalitatieve en langdurige samenwerking met L1NDA is tevens een bijzondere omdat deze is meegegroeid met de organisatie. Waar de samenwerking begon toen er slechts enkele medewerkers in dienst waren is de organisatie nu uitgegroeid tot meer dan 25 medewerkers, en een volledig acquisitie-team.

Facts & figures

COACHING HOUDING & GEDRAG
Wij hebben drie maanden lang intensief ondersteund bij het opzetten van de acquisitietak van L1NDA door middel van coaching, kennisoverdracht, advies en training.

BEHOEFTE INVENTARISATIE
Een nieuw te introduceren merk en product vraagt een korte en krachtige pitch, met een uitgebreide behoefte inventarisatie.

​”Bekwaam, flexibel, snel schakelen, dagen je uit.”