Advisafe

kwalitatieve afspraken & salesfunnel inrichten

AANLEIDING
Advisafe heeft zich ontwikkeld tot kenner op het gebied van risico en incident management. Daarmee heeft ze in de jaren grote klanten voor zich weten te winnen in de industriële sector.

Echter heeft Advisafe, ondanks de mooie referentie en de kracht van haar diensten, onvoldoende new business binnen gehaald. Daarom heeft Advisafe per 2014 de hulp van New Sales Company gevraagd.

Advisafe is expert in Organisaties zo veilig en gezond mogelijk maken: dat is al ruim 30 jaar het doel van Advisafe. En dat is niet voor niets. Het draagt bij aan de optimalisatie van de productiviteit, kwaliteit en continuïteit van de organisatie.

DOELSTELLING
Introductie van Incidentmanagement bij grote en corporate organisaties. Tevens het creeeren van new business in risico management.
Tot slot de training en coaching op accountmanagement en commerciële vaardigheden.

ONZE OPLOSSING
New Sales Company is de samenwerking met Advisafe gestart door de inzet van het afsprakencentrum. De propositie van Advisafe bleek een hele sterke en met succes werden er afspraken ingepland door de accountmanagers. De geselecteerde leads bestonden uit grote en vaak internationale organisaties, werkzaam in de industrie. Doordat de dienstverlening van Advisafe te omschrijven valt als een “niche” is er commercieel gezien direct behoefte te inventariseren en waar mogelijk ook in te vullen.

Ook de kennis-events die Advisafe organiseert zijn regelmatig aangejaagd door het acquisitie-team van New Sales Company. Met het doel prospects en de bijhorende beslissers voor het event in te schrijven werd een waardevol contactmoment gerealiseerd. Eveneens is de opvolging na het kennis-event een waardevolle tool gebleken om de leads verder te concretiseren en waardevolle afspraken te realiseren. Om de daadwerkelijke conversie te realiseren is salescoach Serge Maesen geïntroduceerd om ook de commerciële vaardigheden bij de medewerkers en accountmanagers extra te ontwikkelen.